Obowiązki:
- Pomoc telefoniczna i e-mail dla handlowców i klientów firmy
- Przesyłanie handlowcom najnowszych informacji wspierających ich pracę
- Wprowadzenia danych klientów do systemu CRM
- Przygotowywanie umów z klientami
- Przygotowywanie dokumentów pomocniczych (pełnomocnictwa, załączniki, druki zgłoszeń)
- Przekazywanie zleceń klientów do specjalistów zajmujących się wykonywaniem usług
- Monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zamówień od klientów
- Tworzenie raportów sprzedaży i rozliczeń z handlowcami
- Komunikacja z dostawcami i instytucjami
Wymagania:
- Chęć pomagania ludziom
- Bardzo dobra komunikacja interpersonalna
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Otwartość na nową wiedzę i chęć uczenia się
- Dobra lub bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Word i Excel
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie
- Przyjazna atmosfera w pracy w zgranym zespole
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Dogodna lokalizacja biura – centrum Chrzanowa
- Szkolenia z zakresu produktów, obsługi klienta, używania nowoczesnych technologii
- Przejrzyste zasady wynagradzania
- Stałe, przewidywalne godziny pracy, poniedziałek – piątek, od rana do popołudnia