Pracownik administracyjno-biurowy

Obowiązki:

  • Pomoc telefoniczna i e-mail dla handlowców i klientów firmy
  • Przesyłanie handlowcom najnowszych informacji wspierających ich pracę
  • Wprowadzenia danych klientów do systemu CRM
  • Przygotowywanie umów z klientami
  • Przygotowywanie dokumentów pomocniczych (pełnomocnictwa, załączniki, druki zgłoszeń)
  • Przekazywanie zleceń klientów do specjalistów zajmujących się wykonywaniem usług
  • Monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zamówień od klientów
  • Tworzenie raportów sprzedaży i rozliczeń z handlowcami
  • Komunikacja z dostawcami i instytucjami

Wymagania:

  • Chęć pomagania ludziom
  • Bardzo dobra komunikacja interpersonalna
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Otwartość na nową wiedzę i chęć uczenia się
  • Dobra lub bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Word i Excel

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie
  • Przyjazna atmosfera w pracy w zgranym zespole
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Dogodna lokalizacja biura – centrum Chrzanowa
  • Szkolenia z zakresu produktów, obsługi klienta, używania nowoczesnych technologii
  • Przejrzyste zasady wynagradzania
  • Stałe, przewidywalne godziny pracy, poniedziałek – piątek, od rana do popołudnia