Pracownik biura obsługi klienta w firmie hostingowej Niebieski.net

Jeśli:

  • Internet i technologie informatyczne to Twoja pasja
  • Chcesz uczyć się nowych rzeczy i rozwijać
  • Lubisz rozwiązywać problemy
  • Dobrze czujesz się w zespole i lubisz współpracować z ludźmi
  • Jakość obsługi klienta jest dla Ciebie bardzo ważna
  • Lubisz pracować na samodzielnym stanowisku, gdzie dużo zależy od Ciebie
  • Planujesz pozostać w Polsce

to zapraszamy do aplikowania niezależnie od Twoich obecnych kwalifikacji.

W zależności od obecnych umiejętności kandydata możemy zaproponować:

  • umowa stażowa płatna (3-6 m-cy)
  • umowa o pracę – asystent specjalisty
  • umowa o pracę – samodzielny specjalista

Docelowy zakres obowiązków:

  • Obsługa e-mailowa i telefoniczna zgłoszeń technicznych użytkowników hostingu
  • Administracja usługami hostingowymi przez panel graficzny oraz podstawowych komend konsoli
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji internetowych


Oferujemy:

  • Wsparcie dla nowych pracowników
    • Pomoc doświadczonych współpracowników i przełożonego
    • Instrukcje postępowanie i procedury
    • Dostęp do bazy rozwiązanych wcześniej zgłoszeń technicznych
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie, stale rozwijającej się już od ponad 15 lat
  • Dogodną lokalizację biura – praca w biurze firmy, Chrzanów, ul. Trzebińska 40 (biurowiec w CH MAX)
  • Przejrzyste zasady wynagradzania

Wymagania:

  • Otwartość na nową wiedzę i chęć uczenia się
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Podstawowa znajomość technicznego języka angielskiego (głównie czytanie)